mariafoto

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Maria Selberg - 19 december 2012 14:37

Hej Vackra December!


Decembermånaden har rusat iväg, snart är det ju JUL och Nytt År!

Har knappt hunnit med något alls, känns det som. Lite fotograferande har det ju blivit, men inte alls så mycket som jag velat. Men är ju lite ledig mellan Jul och Nyår så då kanske man hinner ta sig ut och fotografera lite snö i dagsljus.


Hemsidan har blivit förnyad i dagarna. Inte helt klar, Bröllopsmappen är fortfarande tom, men annars så känns den helt ok. Skriv gärna ngr rader i gästboken vad du tycker. Både ris och ros       

Har tänkt mig ett lite annat upplägg nu på den "nya" hemsidan. Lägger bara in mina favoritbilder där. Medans lite allt möjligt får hamna på bloggen i stället. Tyckte att hemsidan blev för tungrodd som den var förrut. Man orkar ju inte titta på typ 50 bilder åt gången- åtminstone inte jag, och då kunde det ju lätt bli att man missade någon som faktiskt var ganska bra. Så fungerar jag, nu får jag förhoppningsvis veta vad ni tycker också.


 

Ha en bra dag!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards